Reklamacje i zwroty.

Zanim skorzystacie Państwo z procedury reklamacji prosimy o kontakt mailowy z naszym sklepem wraz z opisem występujacej usterki oraz załączonymi zdjęciami (jeżeli to możliwe) produktu

W przypadku uznania zasadności reklamacji przez naszego pracownika należy:
  • reklamowany towar dostarczyć/wysłać na adres naszego magazynu czyli Kraków, 30-605, ul. Fredry 2
  • towar musi być zapakowany w sposób uniemożliwiający bezpieczny transport do serwisu
  • zgłaszany towar powinien być kompletny, włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego działania
  • w zgłoszeniu należy określić tryb reklamacji, z jakiego chcesz skorzystać - gwarancja lub niezgodność towaru z umową
  • w przypadku zgłoszenia z tytułu gwarancji wymagane jest dołączenie kserokopii faktury lub paragonu, oryginalnej karty gwarancyjnej (jeśli produkt taką posiada) oraz szczegółowego opisu usterki, wraz z informacją o okolicznościach jej występowania
  • reklamowany towar można odebrać tą samą drogą, jaką został do nas dostarczony 

Masz jakieś pytania? Napisz na adres info@prostozkranu.pl




prostozkranu